Skip to content

RADU NICOLESCU

Director Compania Municipală
Managementul Traficului București SA

Informații Personale

Telefon: 0749.889.425
E-mail: radu.nicolescu@yahoo.com
Web: www.radunicolescu.ro
Naționalitate: română
Data nașterii: 17.11.1986

Limbi Cunoscute

Limba materna
Română
Limbi străine cunoscute
Engleză
Franceză

Despre Mine

În prezent Director General al Companiei Municipale Managementul Traficului

Născut în București în anul 1986, am absolvit Liceul Teoretic Jean Monnet profilul Matematică-Informatică, urmând apoi Universitatea Politehnică București, Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnlologia Informației.

Experiență Profesională

Am acumulat experiență profesională,  lucrând mai mulți ani în domeniul privat, implementând strategii, standarde IT&C și transpunere de  fluxuri, ceea ce mi-a permis apoi o implicare  activă in cadrul mai multor proiecte ale Ministerului Comunicațiilor si Societătii Informaționale ( „eCom – Imbunătățirea normelor, procedurilor și mecanismelor necesare Ministerului Comunicațiilor și pentru Societatea Informațională în vederea continuării dezvoltării sectorului de comerț electronic” și  ”POAT – Sprijin pentru identificarea, gestionarea şi implementarea proiectelor Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaţionale finanţate în cadrul axei 2 POC 2014-2020”).​

Experiență Profesională

Martie 2023 – prezent: Compania Municipală Managementul Traficului

  • Director General

Octombrie 2022 – Martie 2023: Compania Municipală Managementul Traficului

  • Director General Adjunct

Martie 2021 – Septembrie 2022: Compania Municipală Managementul Traficului

  • Director General

Iunie 2020 – Iunie 2024: Institutul Național de Cercetare – Dezvoltare în Informatică – ICI

  • Membru Consiliul de Administrație – Specialist în domeniu

Iunie 2020 – Ianuarie 2021: Grupul de Lucru 5G pentru identificarea măsurilor strategice și tehnice cheie din setul de instrumente al UE pentru atenuarea eficace a riscurilor și asigurarea securității rețelelor 5G necesare a fi implementate de România, respectiv pentru elaborarea raportului privind punerea în aplicare a acestora la nivel național

  • Membru – Reprezentant al Cancelariei Prim-ministrului

Aprilie 2020 – Ianuarie 2021: Comitetul Tehnico-Economic pentru Societatea Informațională

  • Vicepreședinte

Noiembrie 2019 – Ianuarie 2021: Guvernul României – Cancelaria Prim-ministrului

  • Consilier de stat în domeniul IT

Martie 2019 – Noiembrie 2019: Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale

  • Expert comunicații IT proiect POAT “Programul Operațional Asistență Tehnică”
  • Analiza inițiativelor de proiect și a documentațiilor de atribuire din perspectiva interoperabilității și a conformității soluțiilor de comunicații
  • soluționarea constrângerilor induse de tehnologiile de comunicații
  • participarea la scrierea cererilor de finanțare
  • stabilirea obiectivelor generale și cerințelor specifice sistemelor informatice, descrierea serviciilor necesare realizării acestora
  • proiectarea și realizarea specificațiilor tehnice pentru componentele hardware și software
  • suport oferit autorității contractante pentru achiziția și implementarea sistemelor informatice

Aug. 2016 – Martie 2019: Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale

  • Responsabil IT proiect SIPOCA18 (ECOM) “Îmbunătățirea normelor, procedurilor și mecanismelor necesare Ministerului Comunicațiilor și pentru Societatea Informațională în vederea continuării dezvoltării sectorului de comerț electronic” – normă parțială
  • participarea la stabilirea termenilor de referință din caietul de sarcini și urmărirea respectării lor în procedura de selecție și în implementarea contractului de achiziție
  • îndrumarea echipei de consultanți astfel încât soluțiile oferite să se integreze în zona asigurării condițiilor pentru securitatea tranzacțiilor și a interoperabilității sistemelor informatice la nivel național si transfrontalier
  • realizarea și recepționarea elementelor care fac obiectul contractului de consultanță

Ian. 2016 – Iulie 2017: Societatea Română de Radiodifuziune
• Referent de specialitate Direcţia Marketing şi Comunicare – normă parțială

  • gestionarea bazei de date a instituției
  • gestionarea relației cu partenerii externi
  • derularea și ținerea evidenței documentelor financiar-contabile aferente activităților de comunicare și răspunderea încadrării în bugetul alocat pentru fiecare acțiune în parte
  • implicarea în organizarea și monitorizarea derulării campaniilor/ evenimentelor Radio România
  • inițierea și implementarea proiectelor de eficientizare, modernizare, etc. a activităților de comunicare

Oct. 2011 – Sept. 2017: Etis Design

  • Inginer electronist, transporturi, telecomunicații – normă parțială
  • transpunerea fluxurilor și proceselor informaționale din cadrul firmei în cerințe și specificații IT&C
  • identificarea soluțiilor IT&C disponibile sau adaptabile
  • studierea, cunoașterea, înțelegerea și analiza tendințelor tehnologice în industria IT&C; expert în calculatoare, rețele de calculatoare, comunicații
  • proiectarea, selectarea, adaptarea, configurarea, dezvoltarea, testarea, implementarea, integrarea soluțiilor IT&C
  • aplicarea standardelor tehnice IT&C în vigoare
  • adaptarea programelor și configurațiilor de echipamente existente, astfel încât noile soluții IT&C sau cele modificate și adaptate să asigure creșterea performanțelor firmei
  • stabilirea soluțiilor, procedurilor pentru: buna funcționare și corecta utilizare a calculatoarelor, echipamentelor periferice și a
    celor de comunicații; replicarea, duplicarea sistemelor de operare, a aplicațiilor și a datelor; pentru redundanța / salvarea / restaurarea datelor; asupra modului în care utilizatorii (angajați și conducere) au acces și folosesc resursele hardware și software pe care le au la dispoziție
  • informarea utilizatorilor (angajați, conducere) despre noile facilități, configurații, tehnologii, produse apărute și a căror utilizare ar putea îmbunătăți calitatea produselor și/sau a serviciilor care fac obiectul activității firmei
  • organizarea unor sesiuni de instruire a utilizatorilor, corespunzător noilor soluții tehnologice implementate, sau care urmează a fi implementate.
  • identificarea și eșalonarea activității de întreținere / upgradare software și hardware

Ian. 2013 – Dec. 2013: Camera Deputaților

  • Consilier parlamentar
  • analize, monografii pe marginea activității biroului parlamentar, revista presei

Ian. 2009 – Dec. 2012: Senatul României

  • Șef Birou Senatorial
  • participarea la ședințele grupului parlamentar
  • propuneri de amendamente la proiectele de lege
  • selectarea legilor de interes pentru parlamentar de pe ordinea de zi și realizarea unui sumar al acestora
  • realizarea și predarea deconturilor lunare pentru biroul senatorial
  • programarea audiențelor săptămânale ținute de parlamentar și acordarea de audiențe în calitate de reprezentant al parlamentarului
  • monitorizarea presei și a aparițiilor media
  • realizarea și administrarea site-ului web, a blog-ului și a paginii Facebook

Ian. 2005 – Dec. 2007: European Computer Driving Licence (ECDL)

  • Corector
  • Corectarea examenelor susținute de candidați în scopul obținerii atestatului ECDL

Educație ȘI Formare

2024: Centrul de formare APSAP – curs autorizat Cadru tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor

2024: Centrul de formare APSAP – curs autorizat Auditor intern în sectorul public

2024: Centrul de formare APSAP – curs autorizat Expert Fonduri Europene

2024: Centrul de formare APSAP – curs autorizat Expert în domeniul Securității și Sănătății în Muncă

2024: Centrul de formare APSAP – curs autorizat Responsabil cu protecția datelor cu caracter personal

➢ 2024: Centrul de formare APSAP – curs autorizat Expert achiziții publice

2022 – 2024: Universitatea din București – Facultatea de Administrație și Afaceri, Specializarea ADMINISTRAȚIE ȘI POLITICI PUBLICE ÎN UE

2022: INCDI I.C.I. București – program de specializare manager de proiect

2022: Colegiu Național de Afaceri Interne – program postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continua Managementul Strategic al Afacerilor Interne

2020: Colegiul Național de Apărare – curs postuniversitar Securitate și Bună Guvernare ➢ 2015: Asociația Română pentru Tehnica de Securitate – curs inginer sisteme de securitate

2005 – 2009: Universitatea Politehnica București – Facultatea de Electronică, Telecomunicaţii si Tehnologia Informației (zi) – inginer specializat în electronica aplicată ➢ 1993 – 2005: Liceul Teoretic Jean Monnet (Matematică – Informatică)

Aptitudini Și Competențe Personale

Aptitudini și competențe sociale:

  • Am participat în calitate de demnitar la un program de formare cu scopul de a promova valori precum cinste, probitate, onestitate, în special prin creșterea transparenței, a gradului de cunoaștere şi înțelegere a standardelor etice, a eficienței aplicării instrumentelor specifice şi printr-o cultură a responsabilității. Titlul proiectului: ETICA – Eficiență, Transparență și Interes pentru Conduita din Administrație, Cod SIPOCA 63, cod SMIS 119741 Beneficiar: Agenția Națională a Funcționarilor Publici; consilier de etică – noiembrie 2020
  • Capacitatea de a comunica în echipă
  • Putere de convingere
  • Capacitatea de a vorbi liber

Aptitudini și competențe organizatorice dobândite prin:

  • Administrarea unei companii private, având ca obiect principal de activitate – „Activități de telecomunicaţii prin rețele cu cablu”
  • Desfășurarea campaniilor de promovare a serviciilor companiei
  • Organizarea și coordonarea mai multor evenimente, ca activitate voluntară în organizații non-profit

Aptitudini și competențe tehnice:

  • Utilizare computer (atestat ECDL complet)
  • Programare (atestat asistent programator)
  • Creșterea (atestat CCNA1, atestat CCNA2)
  • Sisteme de securitate (sisteme tehnice de detecție și alarmare la efracție; control acces; sisteme tehnice de detectare, semnalizare și alarmare la incendiu; sisteme tehnice de televiziune cu circuit închis (TVCI); sisteme tehnice de monitorizare – atestat ARTS)
  • Asamblare calculatoare
  • Îndemânare în utilizarea aparatelor electronice

Permis de conducere: categoria B

Aptitudini sportive: înot, ski, tenis, pescuit, etc.

Dacă aveți sugestii sau recomandări, nu ezitați să mă contactați

Trimite-mi un mesaj